Fotokalendarz 2014

Fotokalendarz firmy Sento – recenzja

Przez przypadek natrafiłam na firmę Sento. I jak to zazwyczaj bywa, miło się zaskoczyłam i jestem pod dużym wrażeniem.

Chciałam na święta dać bliskim miły prezent od wnusia. Ponieważ synuś jest malutki, laurka itp. rzeczy nie wchodzą w grę. Owszem mogłam udać się do sklepu, kupić ramkę czy słodkości i prezent z głowy. Jednak chciałam żeby to było coś wyjątkowego.

Odkryłam stronę i zobaczyłam piękny fotokalendarz, który można zrobić samemu, za pomocą dostępnej aplikacji. Pomysł bardzo mi się spodobał i postanowiłam go zrealizować. Owszem, obawiałam się jakości fotokalendarza, a tym samym zdjęć, ale zaryzykowałam. Wspomniałam o zdjęciach, ponieważ do kalendarza należy dodać dowolne zdjęcia i dowolną ich ilość. Tak więc w moim przypadku były to zdjęcia Eryczka. Skoro ma być prezent dla Dziadków, to niech się cieszą wnukiem.

Mamy szeroką możliwość wyboru wielu elementów fotokalendarza. Od formatu, układu zdjęć, ramek, poprzez kolory, okładkę czy dowolne napisy przy poszczególnej dacie.

Ja postanowiłam stworzyć coś prostego, na każdy miesiąc wybrałam wiec inne zdjęcie Eryka, a przy dacie jego urodzin, zamieściłam zabawny tekst „Dziś przyjmuję prezenty”, tak aby wszyscy pamiętali, choć w to nie wątpię.

Anna Adamus

http://mojerecenzjeksiazek.blog.onet.pl/2013/11/27/wlasny-kalendarz-sento/

 

Leave a Reply

